ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Spis treści

    VII. REKLAMACJE
    1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
    2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres psh@pshpolska.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
    3. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sklep.
    4. Sklep nie jest producentem towarów. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta oraz są fabrycznie nowe. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres gwarancji wskazany w karcie gwarancyjnej.
    5. Wszystkie towary oferowane przez Sklep są przeznaczone do użytku domowego. Reklamacje towarów wykorzystywanych w celach komercyjnych mogą zostać odrzucone przez producenta - jeśli wada towaru będzie wynikać z intensywnego użytkowania w warunkach innych niż domowe. Odpowiedzialność Sklepu względem dokonującego zakupu przedsiębiorcy uregulowana jest przepisami Kodeksu Cywilnego, bez zastosowania ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

    VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (Zwroty)
    1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyn w terminie 10 dni od dnia odbioru przesyłki. Sklep dla Klienta, o którym mowa wyżej, wydłużył ten termin do 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie towaru z fakturą VAT przed jego upływem na adres Dominika Kamila Dobrzycka, Magazyn designoutlet.pl , ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa lub wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą email na adres psh@pshpolska.pl. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem od umowy przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Towar powinien być w stanie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (art. 7 pkt 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów).
    2. Zwracany towar należy kierować na adres Magazynu designoutlet ul. Lucerny 25, 04-687 Warszawa. W przypadku towarów o dużych gabarytach - należy skontaktować się ze sklepem psh@pshpolska.pl w celu ustalenia adresu odesłania zwracanego towaru.
    3. Przesyłki odsyłane do Sklepu za pobraniem nie będą przez Sklep odbierane.
    4. Przesyłki wysłane na koszt Sklepu również nie będą przez Sklep odbierane.
    5. Klient odstępujący od umowy proszony jest o podpisanie faktury korygującej, przesłanej przez Sklep drogą e-mailową. Brak przekazania podpisanej faktury korygującej nie staje warunkiem, aby skutecznie odstąpić od umowy.
    6. Towary wykraczające poza standardową ofertę sklepu, sprowadzane na indywidualne zamówienie dla Klienta nie podlegają zwrotowi.
    7. Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta.

    Opinie o PSH Polska w Okazje.info;
    Pobieranie danych...
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel